صفحه اصلی


سید سعید علوی رئیس امور اداری شهرداری رویان شد
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - روابط عمومی

علوی که پیش از این سال‌ها در پست مدیریت روابط عمومی شهرداری رویان با کارنامه‌ای درخشان فعال بود از سوی  مهندس حسین زاده شهردار رویان به سمت مسئول امور اداری شهرداری منصوب شد.                             

  شهردار رویان در آئین معارفه و اهدای حکم علوی ضمن تقدیر و تشکر از  زحمات موسوی مسئول قبلی امور اداری، اظهار کرد: مسئولیت‌ها امانتی است که مدتی برای خدمت رسانی بهتر به مردم در اختیار ما است و جابجایی‌ها برای ایجاد فرصت بیشتر و بهتر در ادامه خدمت مطلوبتر است.

مهندس حسین‌زاده افزود: با توجه به گستردگی کار در شهرداری و خدمات رسانی بیشتر به شهروندان و همکاران با مشورت تصمیم به بکارگیری و جابجایی تعدادی از همکاران و بهره‌گیری مطلوب از تخصص و تجارب آنان شد که در این راستا آقای علوی را به سمت مسئول امور اداری انتخاب کردیم. وی در باره چگونگی این انتخاب به خدمات و تجارب علوی در پست مدیریت روابط عمومی در سالیان طولانی اشاره کرد و گفت: مسئولیت روابط عمومی بسیار حساس و جایگاه مهمی است که باید هم رابط خوبی بین مردم و مدیر دستگاه و همکاران مجموعه باشد و هم مشکلات و انتظارات مردم را با رعایت تکات ظریف به مدیر دستگاه انتقال دهد که نیازمند تعهد و تخصص است و ما این را در وی دیدیم.
شهردار رویان از دیگر نکات برجسته مسئول جدید امور اداری برنامه ریزی، هدایت، اجرا و ساماندهی برنامه‌ها، مناسبت‌ها و تبلیغات و نیز تعامل سازنده با دیگر دستگاه‌ها و استانداری ذکر کرد و افزود: رضایت شهروندان، مسئولان شهرستانی و استانی و انتخاب به عنوان روابط عمومی برتر شهرداری های استان دلیل صحت این ادعا و سخن من است و همکاران نیز حتما این موضوع را تائید می کنند.
 حسین زاده در پایان، گفت: امیدوارم در سمت جدید نیز منشا خیر و خدمات شایسته برای همکاران، شهروندان و مجموعه شهرداری باشند و به جایگاه‌های بالاتر ارتقاء یابند.
 





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.