صفحه اصلی

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه:
9 دی چشمه جوشان برای ابراز ارادت به اصل ولایت فقیه است
پنج شنبه ۷ دي ۱۳۹۶ - روابط عمومی

 حجت الاسلام محمدجواد موحد در شانزدهمین یادواره سرداران و 80 شهید منطقه رویان و حومه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در یک‌هزاز و 500  سال قبل کاخ کسری در عراق پایتخت ایران بود و وسعت سرزمینی بسیار پهناور با 150 میلیون نفر جمعیت که در طول تاریخ توسط پادشاهان ترسو در حملات مختلف و لشکرکشی‌ها از دست رفت.

وی افزود: برخی می‌گویند حضرت آدم (ع) نسل سوم و برخی هم معتقدند نسل هشتم انسان است و قبل از وی 2 یا 7 نسل آمدند و منقرض شدند به هر حال از آن زمان تا کنون 10 هزار سال می‌گذرد و بیش از 10 هزار جنگ رخ داد و برخی را هم ما تجربه کردیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه، خاطر نشان کرد: طولانی‌ترین جنگ‌ها جنگ بین فرانسه و انگلیس که 100 سال طول کشید و هر در کشور پنج پادشاه مردند و پس از 100 سال فرانسه پیروز شد و کوتاه‌ترین جنگ 47 دقیقه بود که بین زنگبار و انگلیس رخ داد و خیانت سران زنگبار سبب پیروزی انگلیس شده است.

این مسؤول بیان کرد: استثنایی‌ترین جنگ هم جنگ کربلا و عاشورا بود اما ارزیابی همه 10 هزار جنگ این است که یا دو جبهه باطل با هدف کشورگشایی  و تسلط بر ثروت‌های هم تجربه کردند و یا جنگ حق و باطل مانند جنگ حضرت ابراهیم و نمرود، حضرت موسی و فرعون، رسول اکرم(ص) با ابولهب، ابوجهل و ابو سفیان بود.

موحد تصریح کرد: رسول الله (ص) 40 سال زندگی کرد و هیچ اهانتی به ایشان نشد و مورد احترام همه بود زیرا امین و ... بود اما بعد از مبعوث شدن همه گونه اهانت و دشمنی کردند و حتی کمر به حذف فیزیکی ایشان بستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه، گفت: 9 دی چشمه جوشانی برای ابراز ارادت به امام حسین(ع) ،اولیای خدا و اصل ولایت فقیه شد.

وی افزود: در 8 سال بیش از 90 جنگ بر پیامبر تحمیل کردند و همه آنها برای این بود که رسول الله(ص) برای اجرای سنت خدا و جانشینی خدا در زمین تلاش  و اوامر الهی را تبلیغ و اجرا می‌کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه، افزود: یکی از جنگ‌ها که دو جبهه حق و باطل رو به روی هم ایستادند، جنگ عراق علیه ایران بود که با حمایت 47 کشور انجام و قرار بود سه تا هفت روز ایران را ساقط کنند که البته بر اساس تئوری‌ها با توجه به حضور و حمایت 47 کشور و تجهیزات در مقابل کشوری که هیچ تجهیزاتی نداشت درست هم بود اما سنت خدا غلبه حزب الله بر شیطان و دشمنان است.
این مسؤول با اشاره به اینکه همه جنگ‌ها محصول فکری ابلیسی علیه جبهه توحیدی است، گفت: یا باید در جبهه ابلیس بود و یا جبهه توحید که حق جانشینی خدا در زمین را دارند و قطعا جبهه توحیدی پیروز است.





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.