صفحه اصلی

شهردار رویان:
فرزندان ایران اسلامی با سینه ستبر در مقابل دشمنان می‌ایستند/از راه شهدا جدا نمی‌شویم
پنج شنبه ۷ دي ۱۳۹۶ - روابط عمومی

احمد  توکلی عصر امروز در شانزدهمین یادواره سرداران و 80 شهید منطقه رویان و حومه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: توفیقی دست داد تا بار دیگر به عنوان خادم شهدا در خدمت شهدا باشیم و شانزدهمین یادواره شهدای منطقه را با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برگزار کنیم.
وی افزود: شهدا مثل آیه‌های قرآن مقدس‌اند، شمع محفل بشریتند و اهداف والایی را دنبال کردند و گران‌بهاترین سرمایه خود که جانشان بود را به اسلام هدیه کردند، شهدایی که برای صیانت از کیان میهن و دفاع از حرم جان خود را فدا کردند و همه با پیروی از ولی فقیه که نایب امام زمان (عج) است این هدف را دنبال کردند.
شهردار رویان با اشاره به اینکه تاکید امام راحل بر وحدت کلمه بود، تصریح کرد: هر زمانی که وحدت در جامعه اسلامی برقرار شد، دشمنان نا امید شدند مانند وحدت مسلمانان در آئین اربعین که خود برای دشمن پیام، هشدار و شعار است.
این مسؤول خاطرنشان کرد: هدف خادمان شهدا از برگزاری یادواره‌ها انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا برای نسل آینده، آنانی‌که دفاع مقدس، شهادت، ایثار و ازخود گذشتگی را درک نکردند است و همه دیدند که مدافعان حرم جوانانی با حدود 30 سال سن بودند که از این یادواره‌ها و محصول زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا بودند.
توکلی از دیگر اهداف یادواره‌ها را تجدید پیمان با ولایت و آرمان‌های شهدا و اعلام آمادگی و حضور عنوان کرد و افزود: شاخص و چراغ راه مقام معظم رهبری است و فرمایشات ایشان به عنوان راهبر موجب حفاظت و صیانت از نظام به برکت خون شهدا است.
وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا تاکید رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: رهبری در فرمایشات اخیر بر صیانت از نظام و انقلاب تاکید کردند و فرمودند:«افرادی که با دروغ‌های شاخ‌دار خادمان نظام را متهم می‌کنند، تقوی ندارند و کار دشمن را در داخل انجام می‌دهند، دین‌شان سیاسی است ولی سیاست آنان دینی نیست».
شهردار رویان تاکید کرد: امروز کشور ما به وحدت کلمه و پایبندی به نظام بیش از همیشه و هر چیز دیگر نیاز دارد و هر کس در هر جایی مسؤول است و بذر تفرقه نشاندن جز خیانت نیست بنابراین باید گوش به فرمان رهبری باشیم تا ذره‌ای از اهداف نظام فاصله نگیریم.
این مسؤول با بیان اینکه اهداف شهدا پاسداری از انقلاب بود، تصریح کرد: یقینا دانایان عالم و ره‌یافتگان به کمال جز شهدا نیستند.

توکلی در پایان گفت: دشمنان اطمینان داشته باشند که فرزندان ایران، سربازان انقلاب هستند و با سینه ستبر در مقابل دشمنان می‌ایستند، شهادت آرزوی همه ما است و از راه شهدا جدا نمی‌شویم.  





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.