صفحه اصلی

شهردار رویان تشریح کرد
اقدامات شهرداری در ساماندهی و اجرای طرح سالم‌سازی دریا
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - روابط عمومی

 شهردار رویان  در جلسه طرح سالم‌سازی دریا که در فرمانداری نور برگزار شد، اظهار کرد: ستاد ساماندهی ساحل در شهرداری رویان تشکیل و تا کنون چهار جلسه برگزار کرد، در سال گذشته نیز با همین اقدامات غریق نداشتیم و امسال در حال تقویت طرح هستیم.

احمد توکلی افزود: در بحث اقامتگاه، کارهتلینگ و کولردار کردن همه اتاق‌ها در حال اجرا است اما قایق‌ها و جت‌اسکی‌ها باید ساماندهی شوند.

وی تصریح کرد: امسال برای فعالیت اسب، قایق، جت‌اسکی و موتور نقاط مشخص در جایی غیر از فضای طرح تعیین شده و محل استقرار ناجی نیز از حالت سنتی خارج شد بنابراین نیروی انتظامی باید از تردد چهارچرخ‌های شخصی در محل تردد مردم در ساحل و خارج از محل تعیین شده جلوگیری کند تا تنها مجوزداران مکلف به اجرای قانون نباشند بلکه همه باید تابع قانون باشند.

توکلی خاطرنشان کرد: موتور چهار چرخ وسیله نقلیه است ولی فاقد پلاک و کد شناسایی است و اگر مرتکب خلاف و یا تصادف هم شود شناسایی و رسیدگی به تخلف وی امکان ندارد، این موضوع هم تنها در مازندران اتفاق می‌افتد که این وسائط رها شده هستند ولی در سایر استان‌ها تنها در پیست و محل مشخص تردد دارند.

شهردار رویان گفت: هزینه غذا، اقامت و ... افرادی که از سوی دستگاه‌های متولی اعزام و حضور پیدا می‌کنند توسط مجری و یا همان دستگاه مربوطه انجام شود تا شهرداری هزینه اضافی متحمل نشود.





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.